Ankieta:
Co najbardziej liczy się dla Ciebie podczas zakupów ?

V Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2012

Podczas gali towarzyszącej Forum przyznano po raz kolejny "Nagrody Rynku Spożywczego" oraz certyfikaty "Dobry Produkt - wybór ekspertów", przyznane wyróżnienia mają promować innowacyjność i przedsiębiorczość firm spożywczych i handlowych, które działają na polskim rynku.

W czasie V Forum Rynku Spożywczego i Handlu eksperci zwracali uwagę, że pomimo, iż przemysł spożywczy, rolnictwo oraz handel, są mniej podatne na wahania koniunktury gospodarczej, to przedsiębiorcy odczuwają skutki kryzysu. Spadający popyt i zmiana zachowań zakupowych konsumentów przekładają się na trudniejsze relacje między sieciami handlowymi i dostawcami, a także zmuszają do pytań o przyszłość małych i średnich przedsiębiorstw w sektorach spożywczym i handlowym. W czasie debat padło wiele postulatów, pomysłów i odpowiedzi na pytania o racjonalne strategie i rozwiązania na kryzysowe czasy.

Polecamy Państwa uwadze materiały portalu portalspozywczy.pl przygotowane podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu.


Przeczytaj relacje z debat I dnia Forum:

Przemysł spożywczy, rolnictwo, handel - sektory, które uratowały polską gospodarkę

Finansowanie rozwoju firm spożywczych

Biznes bez barier - biznes bardziej konkurencyjny

Nowe technologie w zarządzaniu produkcją - inwestycje w oszczędności

Eksport i inwestycje zagraniczne polskich firm spożywczych

Strategie firm mięsnych w sytuacji kurczącej się krajowej bazy surowcowej

Biznes mleczarski w czasach niskiej rentowności


Przeczytaj relacje z debat II dnia Forum:

Rynek handlowy i dystrybucyjny w Polsce. Perspektywa 2012-2020

Polska otwarta na inwestorów z sektora rolno-spożywczego

Kierunki ewolucji rynku handlowego - kto zastąpi hard dyskonty w Polsce? 

Łańcuch dostaw przyszłości - nowe modele współpracy dostawców i handlu

Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy

E-commerce w sektorze handlu FMCG - czy można na tym zarobić? 


Przeczytaj relację z wieczornej z Gali:

Uroczyste wręczenie Nagród Rynku Spożywczego 2012

Uroczyste wręczenie certyfikatów "Dobry Produkt - Wybór Ekspertów"

Kliknij i zobacz prezentacje z Forum

Kliknij i zobacz galerię zdjęć z Forum

Zobacz listę partnerów Forum


Zobacz wybrane materiały video, które powstały podczas Forum:

Dyrektor BGŻ: Żywność jest coraz bardziej podatna na spekulacje

Prezes Mlekovity: Byłoby dobrze, aby w Polsce powstał koncern na miarę Danone

Prezes Polmleku: Widać ożywienie na rynku mleka

Prezes Makro: Do końca roku będzie między 1600 a 1700 sklepów Odido

Prezes Graal: Spożycie ryb będzie rosło


Przeczytaj wybrane informacje, które powstały podczas Forum:

Minister rolnictwa: Będziemy szukać nowych rozwiązań by poprawić współpracę producentów i handlu

Wiceminister gospodarki: Handel przyszłości to handel internetowy

Tylko współdziałanie producentów i handlu pomoże oprzeć się recesji

Prezes Stokrotki: Będziemy rozwijać się organicznie i poprzez akwizycje 

Prezes Mlekovity: Trzeba natychmiast uregulować kwestię marek własnych

Nie ma i nie było kryzysu w mleczarstwie

Prezes Agros Nova: Jedyną szansą na rozwój jest "ucieczka do przodu"

Prezes POHiD: Polska żywność jest dobrej jakości dzięki temu, że sieci są wymagającym partnerem 

Dyrektor BGŻ: Im gorzej będzie się działo w Europie, tym lepiej dla polskiego przemysłu spożywczego

Prezes GK Specjał: Chcemy mieć 4 tys. sklepów w 2015 r. 

Dyrektor Makro: Chcemy mieć w sumie 4-5 tys. sklepów OdiDo

Dyrektor Raiffeisen Bank: Faktoring coraz bardziej popularny wśród firm spożywczych

Województwo Opolskie stawia na sektor rolno-spożywczy

Prezes ZM Mościbrody: Dzięki środkom z UE skasowano produkcję trzody chlewnej w Polsce

Na rynku mięsa przetrwają dwa typy firm - duże, oraz wyspecjalizowane

Maleje baza surowcowa żywca wieprzowego

W 2013 roku sieć Kefirek chce przyłączyć ok. 120 sklepów

Prof. Kowalski: Sprawa marek własnych jest bardzo złożona 

Optymalizacja łańcucha dostaw jest nie możliwa bez pełnej wymiany informacji i zaufania

Producenci muszą się konsolidować w grupy by móc eksportować na dalekie rynki 

Tesco chce pokryć zasięgiem e-sklepu 1/3 obszaru Polski 

 

Podczas gali towarzyszącej Forum przyznano po raz kolejny "Nagrody Rynku Spożywczego" oraz certyfikaty "Dobry Produkt - wybór ekspertów", przyznane wyróżnienia mają promować innowacyjność i przedsiębiorczość firm spożywczych i handlowych, które działają na polskim rynku.

W czasie V Forum Rynku Spożywczego i Handlu eksperci zwracali uwagę, że pomimo, iż przemysł spożywczy, rolnictwo oraz handel, są mniej podatne na wahania koniunktury gospodarczej, to przedsiębiorcy odczuwają skutki kryzysu. Spadający popyt i zmiana zachowań zakupowych konsumentów przekładają się na trudniejsze relacje między sieciami handlowymi i dostawcami, a także zmuszają do pytań o przyszłość małych i średnich przedsiębiorstw w sektorach spożywczym i handlowym. W czasie debat padło wiele postulatów, pomysłów i odpowiedzi na pytania o racjonalne strategie i rozwiązania na kryzysowe czasy.

Polecamy Państwa uwadze materiały portalu portalspozywczy.pl przygotowane podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu.


Przeczytaj relacje z debat I dnia Forum:

Przemysł spożywczy, rolnictwo, handel - sektory, które uratowały polską gospodarkę

Finansowanie rozwoju firm spożywczych

Biznes bez barier - biznes bardziej konkurencyjny

Nowe technologie w zarządzaniu produkcją - inwestycje w oszczędności

Eksport i inwestycje zagraniczne polskich firm spożywczych

Strategie firm mięsnych w sytuacji kurczącej się krajowej bazy surowcowej

Biznes mleczarski w czasach niskiej rentowności


Przeczytaj relacje z debat II dnia Forum:

Rynek handlowy i dystrybucyjny w Polsce. Perspektywa 2012-2020

Polska otwarta na inwestorów z sektora rolno-spożywczego

Kierunki ewolucji rynku handlowego - kto zastąpi hard dyskonty w Polsce? 

Łańcuch dostaw przyszłości - nowe modele współpracy dostawców i handlu

Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy

E-commerce w sektorze handlu FMCG - czy można na tym zarobić? 


Przeczytaj relację z wieczornej z Gali:

Uroczyste wręczenie Nagród Rynku Spożywczego 2012

Uroczyste wręczenie certyfikatów "Dobry Produkt - Wybór Ekspertów"

Kliknij i zobacz prezentacje z Forum

Kliknij i zobacz galerię zdjęć z Forum

Zobacz listę partnerów Forum


Zobacz wybrane materiały video, które powstały podczas Forum:

Dyrektor BGŻ: Żywność jest coraz bardziej podatna na spekulacje

Prezes Mlekovity: Byłoby dobrze, aby w Polsce powstał koncern na miarę Danone

Prezes Polmleku: Widać ożywienie na rynku mleka

Prezes Makro: Do końca roku będzie między 1600 a 1700 sklepów Odido

Prezes Graal: Spożycie ryb będzie rosło


Przeczytaj wybrane informacje, które powstały podczas Forum:

Minister rolnictwa: Będziemy szukać nowych rozwiązań by poprawić współpracę producentów i handlu

Wiceminister gospodarki: Handel przyszłości to handel internetowy

Tylko współdziałanie producentów i handlu pomoże oprzeć się recesji

Prezes Stokrotki: Będziemy rozwijać się organicznie i poprzez akwizycje 

Prezes Mlekovity: Trzeba natychmiast uregulować kwestię marek własnych

Nie ma i nie było kryzysu w mleczarstwie

Prezes Agros Nova: Jedyną szansą na rozwój jest "ucieczka do przodu"

Prezes POHiD: Polska żywność jest dobrej jakości dzięki temu, że sieci są wymagającym partnerem 

Dyrektor BGŻ: Im gorzej będzie się działo w Europie, tym lepiej dla polskiego przemysłu spożywczego

Prezes GK Specjał: Chcemy mieć 4 tys. sklepów w 2015 r. 

Dyrektor Makro: Chcemy mieć w sumie 4-5 tys. sklepów OdiDo

Dyrektor Raiffeisen Bank: Faktoring coraz bardziej popularny wśród firm spożywczych

Województwo Opolskie stawia na sektor rolno-spożywczy

Prezes ZM Mościbrody: Dzięki środkom z UE skasowano produkcję trzody chlewnej w Polsce

Na rynku mięsa przetrwają dwa typy firm - duże, oraz wyspecjalizowane

Maleje baza surowcowa żywca wieprzowego

W 2013 roku sieć Kefirek chce przyłączyć ok. 120 sklepów

Prof. Kowalski: Sprawa marek własnych jest bardzo złożona 

Optymalizacja łańcucha dostaw jest nie możliwa bez pełnej wymiany informacji i zaufania

Producenci muszą się konsolidować w grupy by móc eksportować na dalekie rynki 

Tesco chce pokryć zasięgiem e-sklepu 1/3 obszaru Polski 

 

drukuj