Warto przeczytać
Handel tradycyjny w Polsce wciąż ma się bardzo dobrze. Z analizy GFK wynika, że w naszym kraju funkcjonuje około 107 tysięcy sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych. Struktura handlu detalicznego wskazuje na niski udział kanału nowoczesnego. Według analiz GFK, udział kanału nowoczesnego - hipermarketów, supermarketów i dyskontów - wynosi tylko 6 procent.
Cały artykuł można przeczytać na:
GfK SE – międzynarodowy koncern zajmujący się badaniem opinii publicznej założony w 1934 roku jako Gesellschaft für Konsumforschung w Norymberdze w Niemczech.
Instytut GfK Polonia powstał w 1990 roku. Jest polskim oddziałem holdingu GfK SE. Prowadzi wszystkie rodzaje badań marketingowych i opinii publicznej w ramach trzech działów – Custom Research, Retail and Technology oraz Media. Zajmuje 3 miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce.