Ankieta:
Co najbardziej liczy się dla Ciebie podczas zakupów ?
2017-05-24

Warto przeczytać

Handel tradycyjny w Polsce wciąż ma się bardzo dobrze. Z analizy GFK wynika, że w naszym kraju funkcjonuje około 107 tysięcy sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych. Struktura handlu detalicznego wskazuje na niski udział kanału nowoczesnego. Według analiz GFK, udział kanału nowoczesnego - hipermarketów, supermarketów i dyskontów - wynosi tylko 6 procent.

Cały artykuł można przeczytać na:

http://www.poradnikhandlowca.com.pl/aktualnosci-gospodarka/sklepy-tradycyjne-w-polsce-stanowia-94-procent-rynku

GfK SE – międzynarodowy koncern zajmujący się badaniem opinii publicznej założony w 1934 roku jako Gesellschaft für Konsumforschung w Norymberdze w Niemczech.

Instytut GfK Polonia powstał w 1990 roku. Jest polskim oddziałem holdingu GfK SE. Prowadzi wszystkie rodzaje badań marketingowych i opinii publicznej w ramach trzech działów – Custom Research, Retail and Technology oraz Media. Zajmuje 3 miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce.

drukuj