Ankieta:
Co najbardziej liczy się dla Ciebie podczas zakupów ?

Wydatki na reklame sieci handlowych

Z danych admonit wynika, że w badanym kwartale na reklamę w prasie, radio i TV najwięcej wydał Lidl - cennikowo to niemal 70 mln złotych. Natomiast najpopularniejsza w mediach Biedronka - znacznie mniej - ok. 50 mln zł netto.
Analizie IMM poddano ponad 55 tysięcy wzmianek w prasie i internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów.
Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2013 roku.

drukuj