Ankieta:
Strona główna
» O TGT » Prasa, artykuły branżowe » Uruchamianie e-sklepu na razie nie ma biznesowego sensu
Uruchamianie e-sklepu na razie nie ma biznesowego sensu
Jean Antoine, prezes Carrefour Polska, przyznaje, że kierowana przez niego spółka zdecyduje się na uruchomienie internetowego sklepu wtedy, kiedy będzie miał pewność, że zarobi na tym - informuje rp.pl. Jego zdaniem dzisiaj prawdopodobnie wszyscy tracą na e-biznesie ogromne pieniądze.
Prezes Carrefour Polska przyznaje, że interesuje się tematem uruchomienia e-sklepu. Jednak jego zdaniem obecnie taki ruch nie miałby sensu, bo uzasadnienia nie ma sprzedawane artykułów w tych samych cenach co w sklepach stacjonarnych, zwłaszcza, że marża jest bardzo niska a ponoszone są koszty dostawy do klienta - czytamy w Rzeczpospolitej.
Jak informuje rp.pl prezes Carrefour Polska zapewnia, że za jakiś czas wróci do tego tematu. Jego zdaniem oferta ta jest skierowana do zamożnych konsumentów, a obecnie 30 proc. Polaków wydaje na żywność zaledwie 2 euro dziennie.